.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار زرد و نارنجی هواشناسی در مازندران
هواشناسی مازندران درباره آبگرفتگی معابر و کاهش محسوس دما از امروز در نیمه غربی استان هشدار نارنجی و از روز سه شنبه در نیمه شرقی هشدار زرد صادر کرد.
هشدار زرد و نارنجی هواشناسی در مازندران

هواشناسی مازندران با صدور هشدار سطح نارنجی اعلام کرد: با شکل گیری جریانات شمالی همراه با عبور موج از عصر دو‏شنبه ۲ بهمن تا اواخر وقت چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ در نیمه غربی استان از رامسر تا آمل بارش باران گاهی شدید، وزش باد نسبتا شدید، کاهش محسوس دما و در ارتفاعات و محور‌های کوهستانی با بارش برف قابل ملاحظه خواهیم داشت.

 

آبگرفتگی معابر، جاری شدن روانآب، بالا آمدن آب رودخانه‌ها – در ارتفاعات و مناطق کوهستانی کاهش دید، اختلال، لغزندگی و احتمال مسدود شدن از پیامد‌های این سامانه است.

 

توصیه می‌شود شهروندان از تردد در محور‌های کوهستانی و در صورت ضرورت بهمراه داشتن تجهیزات زمستانی جاده ای، عدم اسکان در حاشیه رودخانه‏‌ها، پرهیز از صعود به ارتفاعات و سایر اقدامات پیشگیرانه را مدنظر قرار دهند.

 

هواشناسی مازندران با صدور هشدار سطح زرد اعلام کرد: با شکل گیری جریانات شمالی همراه با عبور موج از روز سه شنبه ۳ بهمن تا اواخر وقت چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ در نیمه شرقی استان بارش باران، وزش باد نسبتا شدید، کاهش محسوس دما و در ارتفاعات و محور‌های کوهستانی مه آلود گاهی با بارش برف خواهیم داشت.

 

کاهش دید و احتمال اختلال در محور‌های کوهستانی از پیامد‌های این سامانه است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.